Sunday, March 01, 2009

En annan var ju nykter igår på Riche...

....jorå så att. Det var lika roligt.....eller inte alls. Jag stod ut till 01.00 sen drog jag hem.

Idag sov jag Jeppen länge sen fick vi färskt bröd levererat av min kära granne. Vi drog omkring lite på Söder och försökte shoppa lite men lyckades inte. Vi gick till ett riktigt trevligt ställe på Ringvägen som är något så ovanligt som ett hummus-reaggea-espressobar. Det heter Reggev. Trevligt. Gå dit!

Sen såg vi "Män som hatar kvinnor" på bio. De hade faktiskt lyckats med filmen, det måste erkännas. Noomi Rapace var perfekt som Lisbeth. Bra film, se den!

Sen bjöd Jeppen på middag på Vapiano. Jag åt en gräddig pestopasta med scampi. Jag är helt spy-mätt nu. Jag kan knappt andas. God mat. Gå dit.

Nu sova och imorgon blir det jobb igen efter en hel veckas frånfälle.

No comments: