Sunday, March 22, 2009

Jag är hemma i verkligheten igen.

Det var en härlig och avslappnande vecka på många sätt. Vi bodde på ett toppenhotell verkligen. Vädret var bra förutom 2 dagar då det regnade. Då blev jag stressad över min bränna. Det är ju lite därför man åker iväg, för att bli brun. Så sista dagen med sol så grillade jag mig. Min 10 år äldre brorsa som borde var förståndigare, gjorde likadant. Vi sken vackert som två hummrar på torsdagskvällen. Nöjda.

Dock är det ju lite speciellt att resa med sina föräldrar. Speciellt det här med att de ska envisas med att videofilma i parti och minut. De kan stå framför en i solstolen helt tysta och filma mig i 5 minuter. Jag log i mjugg när pappa missförstått tekniken och videofilmat i väskan i några timmar.

Mohahaha.

Jag glömde min mobil på hotellet. Halvjobbigt.

No comments: