Wednesday, December 28, 2011

Mellandagar...

Vi repade oss från kräkfesten och på juldagen var alla typ okej förutom min brorsa som hade blivit lite risig under natten. Vi fick ihop en liten kalkonmiddag som faktiskt smakade ypperligt om jag får säga det själv.

Vi anlände till huvudstaden under annandagen med oanständigt mycket julklappar som Ture hade fått. Vi har lite svårt att göra plats för allt i lägenheten så nu har vi fått lov att köra lite gammal krafs från källarförådet till min mamma.

Igår hade vi barnvakt. Tures farmor ställde upp och vaktade lite så jag och Jeppe kunde gå ut på lite olika aktiviteter. Jag gick på föedelsedagsfest för C på Östermalm och Jeppe gick på sitt älskade Elefantpojken med sina kompisar.

Imorgon ska Tures morfar komma upp och barnvakta lite för första gången och jag och Jeppe ska gå och shoppa lite på rean. Jag är taggad. Rean verkar vara bra i år.

No comments: