Tuesday, December 13, 2011

Fullt upp

Jag tänker hela tiden på en massa grejer som jag måste göra, fixa och hur jag ska leva.

Äta nyttigt, träna minst 3 pass i veckan, var effektiv på jobbet, prestera, visa framfötterna, vara den bästa mamman, vara i nuet, ge j uppmärksamhet, få tid för varandra, göra ansiktsmask, göra inpackning, skicka presenter, köpa julklappar, planera middagsmat, beställa mat, skapa nya recept till sparrisen, boka tvätttid, tvätta, blogga, köpa nya kläder, höra av mig till folk, planera in gaterings.....

Så här går mina tankar varje dag. Inte konstigt att man tycker att man inte räcker till ibland.

2 comments:

RebeccaW said...

Det är svårt det där! Man får välja det man tycker är viktigast och mår bäst av...

Nu har jag startat en ny blogg, vore kul om du ville titta in och säga vad du tycker! Adressen är http://iffoodwasareligion.wordpress.com

Stora Morran said...

Will do!