Thursday, July 14, 2011

Götet!

Då var vi på Sveriges baksida. Helt otippat så regnar det och stormar det här. Det hade man ju aldrig kunnat tro. Vi stannade en dag extra i Skåne och igår kom mina föräldrar och hälsade på hos Jeppes pappa. Jeppe är uppvuxen med att hans mormor/morfar och farfar/farmor umgås. Hans har seglat på somrarna och åkt skidor på vintrarna. Jag tycker att det är lite skumt. Men det var trevligt.

Här i Götet kollar vi in min brorsas nya lya. Wilma tycker att det är ganska spännande med Ture. Hon går med honom i händerna och är med när han byter blöjor. Ture tycker att Wilma är riktigt kul. Hon tar till oväntade grepp som Ture kiknar av. Vi hade med oss ett Svarte Petter spel till Wilma. Nu har jag fått spela Svarte Petter ca 5 gånger i kväll men som bonus så lurade jag henne att borsta mitt hår. Imorgon blir det sightseeing på stan och grillning på med Carro och Hanna. Trefligt!

No comments: