Sunday, July 31, 2011

Ernst

Jag var himla händig förra helgen. Jag pimpade en gammal byrå som Jeppe hade haft i garderoben full med skrot. Här kan ni se "före" och "efter" bilderna. Jag fotade med mobilen så bilderna blev lite suddiga. Först målade jag ytterskalet vitt. Sen tapetserade jag luckorna med mina gamla kökstapet. Nu har jag bara kvar att klarlacka tapeten så att den står emot lite slitage. Sen är det bara för Jeppe att rensa ur byrån och fylla den med viktiga saker sen kan det hända att den får stå framme istället för inne i garderoben.

2 comments:

Maria said...

Herregud kvinna, du är ju som klippt och skuren för att ta över efter Ernst. Du lagar bättre mat än han(vet jag iofs inte men din ser bättre ut) och gör snyggare möbelmakeovers. Ernst kan ta sina ordspråk och tjaa, jobba med dem på heltid.

Stora Morran said...

he he snällt sagt! Ja när får jag mitt nya Martha Stewarth program egentligen?