Thursday, March 04, 2010

Nerköp...

Jag är lite sur idag. Jag vet att det är töntigt att vara sur över en så töntig sak men jag är det. Jag susade in på The Mobile House idag för att reklamera min mobil. Jag räknade stenhårt på en ny eftersom knappsatsen hängde löst på min gamla. Nej, då ville den mycket, mycket unga killen bakom disken skicka in den på "service". Wazz?

Jag hävdade bestämt att här hade vi att göra med ett seriefel. Min kära vän Barro hade en likadan telefon med exakt samma fel fram till för en vecka sen. Nu hade hennes mobbe knoppat in för den sista vilan.

Den mycket, mycket unga killen stod ändå på sig och sa att till service skulle den. Om jag hade "tur" kunde jag få en lånemobil. Han var borta länge på lagret och när han kom ut igen kom han ut med Barna Hedenhös gamla yuppienalle. En samsung med flipp-lucka. Yuck!

Får se om jag kommer att använda den. So not my style...

No comments: