Monday, March 15, 2010

A baby boy...

Idag var vi hos barnmorskan och fick göra det första "riktiga" ultraljudet. Hon såg att barnet var friskt och normalt. Och att det var en liten POJKE!!!

Jag blir alltid så himla rörd när jag ligger där och ser den lilla på skärmen. Tårarna rinner okontrollerat av nån anledning. Jag är ganska så lättrörd annars också men inte så där. Jag blev så glad och lättad på nåt sätt. Att barnet var friskt och fint. Inte för att jag hade anledning att tro nåt annat men jag har oroat mig lite på sista tiden.


Ikväll var vi ute och firade lite på Ho´s i Hornstull.

6 comments:

Anonymous said...

åhhh lilla Ture eller Thure! visst e känslan underbar när man vet att allt e bra!
kram kurre

Anonymous said...

Kul, det behövs lite fler sysslingpojkar...

Inte den som är den! said...

Wohooo - grattis!

Sofia said...

Vad roligt med pojke! Vet inte varför, men du känns som en pojkmamma. Jag har två av den sorten och det är toppen.

Anonymous said...

Yes, du bli så bra sportmamma nu är Du sysselsatt 18-år framåt

Stora Morran said...

Ja det blir roligt med en kille. Fast jag vill gärna ha en tjej sen...