Tuesday, March 02, 2010

Centralbadet

Jag var på en underbar Head and Foot behandling idag på Centralbadet. Det började med fotbad, fortsatte med en fotskrub och sen en efterföljande fotmassage. En, i min smak, ganska klen fotmassage. Hon avslutade fotbehandlingen med en pepparmintsinpackning som var riktigt kall. Hon började bearbeta mina axlar. Helt okej. Men det var när hon började dra naglarna genom hårbotten som jag helt hamnade i trans. Jag somnade och drömde, vaknade och yrade för att sen hamna i trans igen. när det hela var över var jag minst sagt borta. Jag fick gå ut och lägga mig i en hängmatta och hitta tillbaka till mig själv igen. Jag kanske inte skulle betala 650 kr för att uppleva det igen men som födelsedagspresent var det mycket härligt.

I Thailand ska jag verkligen överdosera på behandlingar. Det är jag värd efter denna vargavinter.

1 comment:

amy said...

Låter väldigt härligt och lyxigt!