Wednesday, June 10, 2009

Så där...

Nu i denna ljuva sommartid ska det ju vara något av de mysigaste stunderna på året. Liljekonvaljerna blommar och studenterna åker flak. Det är en massa sommarfester hela tiden. Jag går bara omkring och är ledsen. Ont i magen och gråten lurar bakom ögat. Jag är med på firmafester och studentmottagningar men jag vill egentligen bara vara hemma och gråta under ett täcke.

Dessutom regnar det hela tiden. Jag tog på mig vinterkappan och mössa imorse. Jag vill inte frysa. Jag åt pizza till lunch. Mina kollegor var bakis. Jag äter aldrig pizza till lunch.

Skattepengarna har kommit. Jag bokade in mig på en ansiktsbehandling i morgon. Lite tröst.

3 comments:

Anonymous said...

What's up, cousin? Hoppas det känns bättre snart!

Blancaflor said...

Ja, hoppas att det blir bättre snart! Jag är också lite deppig, vi har nerdragningar på jobbet...

Stora Morran said...

Nu är det redan bättre. Bara en tillfällig svacka.

Blanca: Hoppas det ordnar sig.