Monday, June 22, 2009

Ihärdig...

Efter jobbet gick jag och handlade till kycklingspetten och jordnötsåsen jag ska ha med mig till picknicken imorgon på jobbet. Jag tinade kycklingfileerna och gjorde marinaden, slängde i kycklinghacket och sprang i väg på badminton. Jag och Tette vann över Amy och Janice.

Vi köpte Akki sushi och åt den på Amy´s tak. Till detta serverades det rosé samt en underbar utsikt över Stockholm.

Jag och Tette promenixade hem. Jag sprang förbi min granne och fick (köpa) en Haglöfs skaljacka. Mycket bra att ha när man ägnar sig åt friluftsaktiviteter. Från henne fick jag reda på att vår vän A tydligen är ihop med den lilla Schulman. Väl hemma gjorde jag lite research inom ämnet och fann att det tydligen stämde. he he

Nu har jag precis grillat alla kycklingspetten och kokat ihop jordnötsåsen.

Ja jag säger då det....

Får man gå och lägga sig nu?

No comments: