Wednesday, June 24, 2009

Me time

Jag har börjat planera in lite tid då jag ska vara själv. Lite "me-time". Det är så mycket hela tiden och när man inte bor ihop som jag och Jeppen inte gör, så hinner man så sällan bara vara hemma och skrota. När vi ses så ska man ägna sig åt varandra.

Sen är det tusen andra grejer som sker som jag vill vara med på. På mitt jobb är det ett event i veckan nästan. Om det inte händer nåt så bokar jag in nåt med en gammal polare jag inte sett på ett tag. Jag gillar när det händer grejer men på sistonde har jag varit lite ledsen och jag tror delvis att det kan ha att göra med att allting bara rusar på. Jag behöver nog lite egen tid också.

Min första egna inplanerade "me-time" är imorgon kväll. Redan har jag tackat nej till 3 grejer som kunde ha hänt imorgon. Nästa lilla tid inträffa på söndag. Då ska jag sätta på mig pyjamas och kolla på nån gosig film och äta nåt mumsigt.

Balans

2 comments:

Lotta said...

Det där låter bra Morran. Det är viktigt att landa emellanåt.

Stora Morran said...

Jupp inte så dumt.