Sunday, November 30, 2008

update

Det här med att ha en blogg som man försöker hålla hemlig för sina nya pojkvän gör det lite svårt att uppdatera den. Men nu har jag några minuter för mig själv.

Igår gick vi från Hornstull hem till mig. Vi fikade lite på Mellqvist och shoppade lite i Götgatsbacken. På kvällen lagade vi vitnamesiska vårrullar och koreansk råbiff. Underbart. Sen drack vi champagne och jag klippte Jeppen. Han var nöjd. Sen bjöd vi in oss själva på lite samkväm hemma hos C & T på Ölandsgatan. När dom andra gick vidare till Debaser Medis skulle vi gå hem. Istället gick vi till Hotel Clarion och tog en liten drink av nån skum anledning. När vi kom hem sa han dom där 3 små orden till mig....Jag sa dom tillbaka. Fågelkvitter.

Idag har det lagats underbar musli och slappats. Vi såg Australia på Filmfestivalen. Bra och storslagen. Nu är jag hemma och hämtar andan för snart ska jag Hammarbyhöjden och vara barnvakt. Imorgon blir det jag som lämnar på dagis.

2 comments:

Anonymous said...

Fantastiskt vilken bredd du får i din tillvaro... Blir ju lite avis :)

*kram* Wase

Stora Morran said...

Tack ja livet svänger och kränger...