Saturday, November 01, 2008

Dejt

Jag och J hade dejt igår. Först spelade vi badminton i Skanstullshallen. Han vann, eller jag lät honom vinna....typ.

Sen gick vi hem och drack lite vin. J hade bokat bord på Matkultur på Erstagatan. Fast jag bodde mittemot stället i nästan ett år åt jag aldrig där. Det skulle jag ha gjort. Det var riktigt bra på alla sätt. Jag åt råbiff till förrätt och nån crazy nudelsoppa med friterad skaldjur till varmrätt. Sen kaffe och chokladpanacotta på det. Mumma.

Sen körde vi en liten söderrunda på Nada, Berlin och Snottys. Snackade lite allvar. Vi ska fortsätta och hänga fast chilla ner lite på vissa fronter. Det kändes bra. På hela taget var det en riktigt bra kväll. En riktig toppendejt. Jag blev glad att han steppade upp så.

Ikväll ska jag på fest hos honom och träffa alla hans närmaste. Jesus, wish me luck. Jag tar med mig mitt Entourage.

No comments: