Monday, November 03, 2008

Höstmys

Eftersom jag blir så inspirerad av Blondinbella så har jag gjort en egen liten lista på grejer jag vill göra på hösten

  • Spela badminton
  • Handarbete- brodera eller sticka
  • Laga middag och bjud över vänner
  • Lyssna på ljudbok-kombineras med fördel med handarbetet.
  • Spela biljard- öl får man också dricka
  • Gå på bio- Filmfestivalen. Yay!
  • Kolla in gosiga serier på nätet- Ninja Net är världens bästa uppfinning.
  • Överdosera på yogateer
  • Tända doftljus

2 comments:

Anonymous said...

Så där ser min lista också ut!
Förutom badminton, biljard, filmfestival, Ninja Net. Nåja nästan sa jag. Just det där med sticka känner jag starkt för. Beställde en bok som heter Sticka mera som verkar bra.
Men oj, va flög i mig. Värsta långa kommentaren, jag som aldrig brukar kommentera, bara läsa. Varje dag.

Stora Morran said...

Tack snälla du. Jag blev glad. Det är så sällan nån kommenterar :-)