Friday, November 14, 2008

I-lands problem igen....

Jeppe har en hel Ulrika Hydman servis. Kaffekoppar, tallrikar, assietter och skålar. Ulrika Hydman är kanske det värsta jag vet. Detta är nästan lika jobbigt som om han skulle ha haft ett vitrinskåp fullt med Lasse Åberg glas. Ulrika Hydman är essensen av 90-tals nyrik smak. Första gången han serverade lite te i sån här kopp fnissade jag till. Han undrade vad som var så roligt och jag fick dra någon vit lögn om nåt som hade hänt dagen innan.

Men på riktigt! Vad gör man? Jag vet att jag är sjukt ytlig men jag kan snart inte hålla mig längre. Snart måste jag förhöra mig om han tycker dom är snygga på riktigt...

Kanske är detta ett skönt julklappstips för mig.

4 comments:

Blancaflor said...

Hahaha! Jag förstår dig precis. Jag fick två tulpanglas (för vin) då jag tog studenten. Eh...de används inte så ofta.

Lotta said...

Hehe. Ok. Ulrika Hydman eller vitrinskåp med Lasse Åberg? Du måste välja!

Anonymous said...

Fler med samma dilemma:
http://www.blocket.se/li?ca=11_s&q=ulrika+hydman&cg=0&w=3

Stora Morran said...

Gammeltack: Nja pest eller kolera men jag tar väl Hydman då om kniven ligger på strupen.