Monday, October 20, 2008

Späckat

Då var första arbetsdagen på efter semestern avklarad.

*Klapp på min lilla axel*

Annars har jag ett späckat schema denna vecka;

Mån; Middag med Mamma
Tis; Middag på Restaurangen med jobbet
Ons; REA på Hamburger Börs med jobbet
Tors; Träffa J
Fre; Hem till tuna och träffa päronen.
Lör; Tuna chix -Vår årliga träff med tjejgänget. Programmet under dagen är hemligt.
Sön; Ta det lugnt.

Sen har jag dessutom några mycket viktiga andra extra punkter som flyter längs med veckan;

  • Ringa min tandläkare och boka tid för att fixa bettskena. Jag biter ihop som värsta hästen om nätterna. Det är inte bra alls, jag känner det.
  • Avsluta mitt nedrans Telenor abonemang. Dom skojarna kan dra åt pipsvängen med sig.
  • Träna minst 3 gånger denna vecka samt ät endast bulgur för att kompensera utvävningarna förra veckan på Cypern samt alla rackarns onyttiga kommande middagar som inte går att undvika av sociala skäl.
  • Fixa grov känga med klack tills på lördag...

Jorå bara att jobba på...

2 comments:

Batteris/Beatrice said...

Tandläkare...inte så avis...

Stora Morran said...

Nej men inget som gör ont. Bara göra ett litet avtryck.