Tuesday, October 07, 2008

Jag blir så trött på mig själv ibland....

Om 3 dagar ska man visa upp sig i bikini och om jag skulle vilja göra nåt åt finishen så är det sannerligen hög tid nu.

Så imorse promenerade jag och min granne från Skanstull intill stan där jag skulle på kurs. Det tar ändå 45 minuter. Vi kännde oss attans hurtiga och spänstiga. Hur fortsätter jag då denna fina dag? Jo under första pausen serveras det bulle. "Mmmm glufs, glufs". Under lunchen äter vi i Gallerian på ett thaiställe. Jag äter upp exakt varje smula av min gigantiska portion. Sitter på eftermiddagen och jäser. Under eftermiddagsfikat serveras vindruvor, bananchips och smågodis. "Glufs, Glufs" sa Morran.

Jag promenerade hem som straff. Nu ska jag dessutom ut och rensa ogräs på gården eftersom jag är borta på söndag när höststädningen äger rum. Det kanske bränner lite. Sen blir det lax och bulgur som middag med J.

No comments: