Thursday, September 18, 2008

Mitt sociala liv är ganska hektiskt just nu

Igår var jag på en underbart mysig födelsedagsmiddag hos S i Stadshagen. Trerätters, vin och en massa fina chicks. Kom hem vid midnatt och pratade i telefon med J och fick coacha min granne i sms-taktik innan läggdags. Ikväll är det först middag på Thaibåten med Produktionsledaren och sen blir det Peoplefest på Berns. Jag och Tette är med i en av nostalgi intervjuerna. Vi var ju med i ett av de första numrena så nu fick vi en revival.

Imorgon fyller AM 30 bast. För egen del blir det nog ganska lugnt förutom att jag ska handla och laga mat till 40 pers hemma i mitt lilla kök. Tur att man har viss cateringerfarenhet och snälla J som ska vara min nisse. På lördag smäller det och bli stor fest med nyårstema. På söndag planerar jag att vara ett vrak. Måste dock styra upp min trädgårdstjänst i föreningen och fixa och dona med blommorna på innergården.

Halv-späckat med events. Därimellan ska man hinna jobba och vara jäkligt successfull också. Sen måste jag träna och äta nyttigt samt vara himlastormande kär.......

No comments: