Wednesday, September 10, 2008

Gbg here I cöme...

Jag vill verkligen åka till Göteborg i helgen. Min favorit Orrac och hennes löverböy har inflyttningsfest i sin nya lya. Sen vill jag verkligen träffa min lilla ögonsten, Wilmur, också. Vi skulle åka hela gänget men nu har de andra bangat så det är bara jag kvar. Jag håller på och budar på tågbiljetter på tradera. Det inte helt lätt måste jag säga. i ren förvirring råkade jag bjuda på en biljett FRÅN Gbg TILL Sthlm på fredag. Helt fel håll. Så klart leder jag den auktionen och inte dom jag vill leda. snark!

Det är med ny teknik är inte helt lätt. Men ack vad lätt det är att bli fast på auktioner. Förstår verkligen såna som blir fast och börjar knarka sånt här. Nästan som spelberoende.

2 comments:

Anonymous said...

Ja, passa dig. Det är lätt att fastna i traderandet
Var själv ganska hooked under semestern och budade på allt möjligt

Blancaflor said...

Va? Har du kommit och gått! Attans att jag missade dig. Visst var det härligt väder?