Wednesday, September 03, 2008

Dear lord...

Idag sprang jag terrängloppet med jobbet. Maj gadd! Vad jobbigt det var. Jag var helt paj. Jag är inte tränad att springa i "mördar-backar" direkt.

Sen var jag ju lovad att det typ inte skulle vara några med i min klass Damer 20. Joho då. Det var ju typ den tuffaste klassen. Nån seger blev det inte i alla fall men viss behållning får vi eftersom de flesta bangade. Jag var också nära att göra samma sak i förmiddags när regnet hällde ner.

Nu har jag tagit igen mig med köttfärssås och spagetti sen lite Idol på det. Nu i efterhand känns det mycket bra faktiskt.

"Klart och Betalt"

2 comments:

Anonymous said...

Starkt att genomföra trots mindre bra förutsättningar!

Anonymous said...

Ställ upp i Göteborgsvarvet nästa år så har du ett mål att träna till(brukar gå runt 20 maj). 21 km 45000 deltagare, fest efteråt.Hälsningar från Götet.