Monday, September 08, 2008

Bytt är bytt och kommer aldrig mer igen....

Min granne samlar på telefoner. Hon hade "läpp-telefonen" hemma hos sig. Hon nämde då att hon ver intresserad av Klackskotelefonen också. Och vem hade den hemma i en garderob, om inte lilla jag. Den låg bara hemma i en garderob i tuna och samlade damm. så jag "drog i några trådar" och fixade upp telefonen i ett huj.

Hon föreslog ett byte. Mot telefonen, som faktiskt var värd 399 SEK på tradera, så skulle jag få kläder av henne.

I lördags var det lilla julafton. Jag fick 2 jackor, 1 kavaj, 2 koftor, 2 linnen och 1 klänning. Jag var toppennöjd. Jag fick välja grejerna själv. Jag fick verkligen upp ögonen för det här med byten. Det liksom ligger i tiden med miljön och allt.

3 comments:

Anonymous said...

Känns som du gick jävligt mycket plus på det där bytet :)

Stora Morran said...

he he ja det tycker jag också :-)

MADELEINE said...

Fasiken vad nice ;-)