Saturday, August 16, 2008

Snusk

Idag vaknade jag upp bakis och skakis och kände mig riktigt sugen på nåt flottigt. Jag övervägde att pipa ner till pizzerian och köpa mig en fet pizza. Men sen hade jag en liten överläggning med mig själv och beslutade att en fryspizza vore en bättre lösning eftersom inte är lika fet (inbillar jag mig).

Så jag knatade iväg till affären och stod där och valde länge och väl. De hade ingen salamipizza som jag egentligen var sugen på. Det hade egentligen bara skumma alternativ. Av nån anledning tog jag slutligen en Biff och Bearnaise-pizza.

Sicken besvikelse. Det var den äckligaste pizzan jag någonsin smakat. Biffen smakade tonfisk i både konsistens och smak. Uack! Jag vilja gå så långt som att varna för Grandiosas Pizza Biff och Bernaise. Det där inte bra grejer alls. Är man lite svagare kan man säkert bli sjuk av den där pizzan.
Appropå äckliga grejer. Jag hörde om en kompis som är allergisk mot fisk och därför inte heller kan äta kyckling eftersom dom matas med fiskmjöl. Hua!

2 comments:

L said...

Ett tips: Dr Oetkers pizza som finns i frysdisken är riktigt god.

Stora Morran said...

tack för tipset!