Thursday, August 07, 2008

Oj vilken härlig läsarstorm det blev

Underbart. Och min lilla Carro som försvara mig i alla väder. Cute.

Oh well det här med konsulten pratar vi om en annan gång. Nu kan vi väl gnälla lite på vädret istället. Vad hände med augusti egentligen? Ska det vara så här? Jag som var så lugn och trygg med att min semester var över eftersom jag fortfarande hade hela augusti med gosiga kvällar och helger framför mig. Men icke. Mattan rycktes undan för mig och kvar står man med ingenting kvar. Bara regn och rusk.

I helgen vill jag i alla fall äta kräftor och dricka snaps. Det tycker jag är roligt.

5 comments:

Anonymous said...

Fasen, missade jag en hård moraldebatt på nätet? My favourite! :D

Hon här har väldigt rätt: blogg.stureplan.se/hibbs/2008/08/06/tjejer-seriost/

(men visst är det slutligen upp till var och en)

Blancaflor said...

Konsulten? Vi vill veta. Lo sabes!

Anonymous said...

Men varför tar du bort kommentarerna?

Stora Morran said...

Jag tog bort hela inlägget för att jag mådde dåligt av hela debatten. Alldeles för hårda ord osv..

Anonymous said...

Fair enough! Vi gillar dig ändå...