Sunday, August 03, 2008

allvaret närmar sig...

Jaha då var sötebrödsdagarna över för den här gången och det var dags för kneg imorgon igen. Känns blandat. Det känns ju ganska surt att släpa sig ur sängen kl 06.30 imorgonbitti och försöka motivera det för sig själv. Men å andra sidan räknar jag med lite lugnt så här i början och dessutom har jag ett roligt projekt på jobbet att sätta tänderna i så jag kommer inte få det långtråkigt. Min kollega A har redan messat och medelat att imorgon blir det träning. Det känns också lite fint att få ordning på sånt. Det har ju ätits och druckits en hel del gott under dessa veckor så lite motion är verkligen välkommet.

Sen har jag haft fantastisk tur med vädret. Vart jag än har åkt har solen lett sitt allra bredaste leende åt mig och veckan som kommer ser ju inte direkt munter ut vädermässigt.

En annan bonus är ju att min konsult har fått förlängt....

No comments: