Monday, October 12, 2009

Min härliga födelsedagshöst.....

På min födelsedag önskade jag mig upplevelser. Det var ett riktigt smart drag. Jag försöker boka upp en upplevelse i veckan. Det här har jag hunnit med hittills:
  • Ansiktsbehandling på Blue Medi Spa
  • Avsmakningsmeny på Lux
  • Fotmassage i Guldgränd
  • Brunch på Berns asiatiska (Var där i söndags. Rekommenderas)
Det här har jag kvar:
  • SPA-resa till Budapest
  • Brunch på Mosebacke
  • Ribbåtsfärd
  • Behandling på Centralbadet
  • Prova på Poledance
  • Silversmide
  • Live it upplevelse
  • Hår och makeup styling
  • Presentkort på Stadsteatern
Kolla vilken härlig höst jag har framför mig. Imorgon startar jag min 10-dagars intensiva Bikram yogakur. Jag ska gå dit kl 06.00 på fastande mage och köra i 90 minuter. Wish me luck.

2 comments:

Anonymous said...

Drick mycket vatten lady, du kommer att svettas som en gnu och komma ut som en ny manniska, its the bomb! Kramar

Stora Morran said...

Skojar du? Jag höll på att dö ju...