Monday, October 12, 2009

Lördagen

I lördags kom mina kusiner från Tranås upp till storstan för att trampa lite asfalt. Vi promenerade från Folkungagatan in till stan. Det är en vacker promenad. Jag körde på som värsta guiden. Vi tog ett glas på Bistro Boheme och sen mötte vi upp lite av min kusins vänner på Royal Viking hotell. Jag åt köttbullar med potatismos det var gott men jag fick ett agressivt magknip. Vi fick avvika vid niotiden och dra hem och kolla slut på matchen istället. Det var ju för övrigt en sorglig historia. Vi såg klart på första säsongen av Dexter i stället.

Attans vad bra. Det skapar ett sånt sug. Började på säsong 2 igår. Starkt beroende framkallande.

3 comments:

Anonymous said...

Hej, vi hade så himla trevligt. Perfekt att bo hos moster Irja för då hittar jag ju bättre o bättre för varje gång!//S

Stora Morran said...

Ja kul att se er. Fint att bo på samma ställe. Ni får komma upp snart igen. Hon är ju borta varje helg :-)

Stora Morran said...
This comment has been removed by the author.