Wednesday, October 11, 2006

Chockad

En av de galnaste grejerna som har hänt här i Indien, var när jag köpte indiska Marie Claire av kille som sålde tidningar i en gatukorsning. Jag börjar bläddra i tidningen och helt plötsligt ser jag min bästa vän AM, åka skridskor på en bild. Samma artikel (som jag skrev om i maj) som publicerades i amerikanska Marie Claire var nu med här.

Jag skrek till när jag såg det och jag var tvungen att ringa AM omedelbart. Hon var lika förvånad som jag. Nu sprider hon ryktet om den svenska synden vidare...

6 comments:

Anonymous said...

hmm... är det Sverige som är the world´s best country for women??

odenplan.nu said...

Japp! Det är väl glasklart?

Fantastiskt roligt sammanträffande för övrigt morran... =)

Lotta said...

Hehe... här har vi chixen som florerar i magasinen minsann...

Stora Morran said...

Vivi: yes det ar Sverige de syftar pa. Forst ar det Carin Gotblad, lanspolismastaren i Stockholm, sen ar det Ebba von Sydow, AM och en tjej vars kille ar hemma med deras barn.

Odenplan: Mycket roligst sammantraffande, att jag kopte just det numret som hon var med i...

Gammeltackan: Ja vi forsoker att florera i sa manga magasin som mojligt. Det ar vart mal.

Stora Morran said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Stora Morran said...
This comment has been removed by a blog administrator.