Tuesday, November 29, 2005

helg

People festen i fredags blev som vanligt vild och galen. Vi drog vidare till Riche där jag och Tette lekte bro-bro-breja med stackars människor som råkade hamna mellan våra armar. Sen skällde jag ut en kille som jag fick för mig var norsk för att han tog Tette på huvudet. Han var inte norsk, han var norrländsk och de var tydligen vänner.

Vackra mannen och jag började bråka vilket resulterade i att jag satte mig i en taxi och åkte hem. På morgonen när jag vaknade ringde jag vackra mannen och frågade vad vi var osams om. Han visste inte riktigt heller. Så går det när två onyktra yrväder kommer ihop sig.

Hur som helst brunchade vi på Riche. Vi åt clubsandwich och gosade medans vi tittade på alla posh-ungar som hängde där i sina piffiga mina kläder. Vi blev så inspirerade så vi var tvungna att springa över till Nathalie Shutermann och tumma på alla ursöta mini kappor för 3500.

Sen drog vi hem till Fredhäll och bakade pepparkakor som aldrig förr. Vackra Mannen gjorde så klart en stor snopp. "-Mycket moget" sa Morran och gjorde två bröst. Dom blev för tunna och brändes.

I söndags bakade vi lussekatter så att det immade igen på Linnégatan. Vid 17.00 kom Am, Tette, Bea, Anders och Janita och smakade på underverken.

Very mature

No comments: