Thursday, September 29, 2005

Ny Nalle!

Åh jag har en ny mobil och hon är alldeles fantastisk på alla sätt. Den har radio, Mp3, fin kamera och massa andra sköna grejer som jag inte kan änvända.

Förra veckan skrev jag fel pin-kod några gånger och tvingades ringa Vodafone för att få puk-koden. Då sålde hon en ny mobil till mig. Snällt va.

Jag som tycker det är så sjukt jobbigt att köpa tekniska grejer. Det är som att komma till ett främmande land där man inte förstår språket. Sen är vill man få den bästa dealen också. Inte bli lurad. Jag brukar bli så tveksam så jag går hem istället. Blir trött så fort på sånt.

Men nu har jag fått den här fantastiska lilla puppyn and she´s beautiful. I love her. Kan lyssna på radio på arbetstid.

Mitt enda problem är headsetet de där små plopparna som alla andra förutom jag verkar få in i öronen. På mig poppar dom ut som popcorn typ innan jag ens fått in dom.

I´m a freak and I know it!

No comments: