Thursday, September 15, 2005

Doglover!

Min vän J har önskar sig endast 2 saker av sin pojkvän på sin födelsedag i Oktober.

Alt nr:1 En Boston Terrier valp
Alt nr: 2 Dykcert i Australien

Man kanske kunde kalla henne "high maintenance" men önska sig kan man ju alltid göra.

Det finns få saker som Morran gillar så mycket som fina små kittade hundar. They are precious! När jag var i Japan 2002 var hundkläder sjukt inne och jag kom hem och berättade för alla vilka underbara doggies jag sett. Alla fnös bestämt och sa att det var taskigt att sätta clothes på hundar. Nu är trenden här äntligen och Morran myser överseende....

Ibland när jag ser fina hundar brukar jag följa efter dom så långt det går. Oftast börjar hussen ana oråd när en fån- leende Morra stryker efter dem i flera kvarter som stannar när dom stannar.

Min Favo-hundlista:

1: Fransk Bulldog
2: Mops (blek med pandaögon)
3: Dvärgtax med fin kofta

Om J får en hund ska jag få vara hundvakt ofta har hon lovat!


Käre gode Gud ge J en hund! Käre gode Gud ge J en hund! Käre gode Gud ge J en hund!

No comments: