Wednesday, September 14, 2005

hemlis

Jag råkade yppa att jag börjat blogga till en av mina vänner, nu hetsar nu ihjäl mig att hon ska få läsa vad jag skriver men jag vill inte. Hon kommer bara börja kommentera allt och till slut kommer jag känna mig helt hämmad och inte kunna skriva nåt överhuvudtaget. En gång fick hon läsa Morrans CV ....aj aj aj det skulle jag aldrig ha gjort. Nu hånar hon ihjäl sig över mina intressen som bla. var segling och samla på 60-tals möbler.

Till saken hör att jag egentligen inte kan segla, det var bara min ex-ex som hade en båt och jag tyckte det såg bra ut på CV. Jag hade även golf och skidåkning he he he något som Morran inte direkt praktiserar ofta utan mer vartannat år....
Anyways Task -Ove att hålla på håna så där. Nu är klart att man håller igen lite innan man fläker ut vad man knåpat ihop.

grrr väser Morran.......

1 comment:

Stora Morran said...

ja men vad ska man skriva på sitt cv om man endast tycker om att festa och titta på tv?