Thursday, October 11, 2012

Sicko

Nu är vi sjuka hela bunten. Inte Ture dock han är frisk för omväxlingsskull. Men Jesper har varit hemma från jobbet sen igår och nu har jag gått och blivit hängig. Även Elsa är lite snuvig. Jag käkar esperitox i panik för imorgon drar vi till Eskilstuna. På lördag är det dags för vår årliga träff med mina gamla chicks. Skulle vara just typiskt att bli sjuk nu. Jag som har sett fram emot den här lördagen så mycket. För två år sen kunde jag inte vara med för det var i Göteborg och Ture var nyfödd. Förra året var jag helt slut i rutan eftersom det var en dag av ledighet från mästerkocksinspelningarna. I år vill jag vara med och vara på topp. Tanken var att Jesper skulle komma med Elsa då och då under dagen för att så att säga "släppa på trycket". Men annars skulle jag vara helt barnfri och bara få hänga med mina kompisar en hel dag. Underbart! Precis vad jag behöver! Hoppas jag blir frisk imorgon.

No comments: