Saturday, February 25, 2012

Nämen hej....

Jag får ta och be ursäkt för mitt dåliga bloggande. Jäkligt svagt av mig måste jag säga. Men jesus mitt liv bara pinnar på i 190 och jag försöker haka på. Förra helgen hade vi visning och var på junibacken i lördags med min vän Fimpen från Irland och hennes två kids plus man. På söndagen åt vi brunch på Långbro Värdshus med min mamma och pappa. Försäljningen av lägenheten sniglar sig fram. För tredje helgen i rad ska vi nu ha visning. JÄTTEKUL! eller inte alls faktiskt. Vi har haft 2 budgivare som började 400.000 kronor under vårt acceptpris. Sen har dom segat sig upp med 10.000 kr var tills vi i dagsläget nu ligger ca 140.000 kr i från vad vi känner oss okej med. Tack gudars att vi inte redan har köpt nåt för då skulle vi nog ha panik nu.

Inskolningen av Ture fortsätter. Nu har Ture tyvärr upptäckt att det inte bara är roligt på förskolan. Det är tex inte så roligt när mamma går ifrån honom och lämnar honom själv där. Då gråter vi båda två. Phew! Man måste vara gjord av sten för att palla sånt här.

Ikväll är det middag med Björnarna och med Julins. Det blir trevligt! Imorgon ska jag träffa min vän Draken.

No comments: