Thursday, February 16, 2012

Detta, ett liv...

Det är så mycket som händer nu i min värld att jag inte riktigt hinner med. Dels är det mycket på jobbet och jag kan bara jobba två dagar i veckan för vi håller på och skolar in Ture. Så då är jag lite stressad över det. Sen försöker vi sälja vår lägenhet och det går inte riktigt som tåget. Vi måste ha omvisning i helgen. Snark! Sen skolar vi som sagt in Ture och sen pågår Sveriges Mästerkock i rutan vilket tar mycket energi på en massa olika sätt. Gah! Sen den här vintern. Den är inte bra för min energi känner jag.

Lite längtar jag till Mästerkocken är slut och allt förhoppningsvis blir som vanligt igen. Fast sen när allt är över kommer jag kanske sakna det. Men då har jag förhoppningsvis nåt annat roligt att se fram emot.

2 comments:

Rebecca said...

Orka, Mallorca... Hahaha! Du är så rolig!

Stora Morran said...

Tack Rebecca! ja jäklar i min låda vad det blev liv kring det där. Kram