Saturday, October 15, 2011

Mums!

Idag var jag inne på Mini Rodinis hemsida och kollade runt lite. Jag är väldigt svag för Mini Rodini måste jag erkänna. Dom har två avdelningar på kläderna stl 50- 86 0-2 år. 92- 146 2-11 år. Vi köper stl 86 till Ture nu. Det betyder att han är lika stor som en 2 åring? Han äter i of sig ganska mycket. Igår åt han en tallrik gröt (1dl havregryn och 2dl vatten), en macka och en flaska välling till frulle. Vällingen var extra för att han nu är lite krasslig och jag tyckte att han kanske ville ha nåt varmt och dricka. Det ville han. Annars äter han bara en portion gröt och en macka med smör. Macka är det godaste Ture vet. Godare än banan. Man kan inte äta macka framför Ture utan att låta honom smaka.

2 comments:

K said...

Köpte du något?

Storlek 86 kan väl inte gälla upp till de blir två för då skulle de ju inte få växa något alls på ett tag. Nils käkar också mycket men han föredrar alla gånger banan framför macka =).

Stora Morran said...

Nej precis fast det kanske blir så att det blir lite lugnt på växa-fronten nu. Dom satsar på andra färdigheter. Köpte inget. Duktiga jag!!!