Thursday, September 15, 2011

Malmö

Igår var jag i Malmö över dagen. Jag gick upp kl 05.00 och kom hem kl 20.00. Då var jag ganska mör. Jag hade inte sovit så bra på natten heller eftersom jag var så stressad över att inte kunna somna eftersom jag skulle upp så tidigt. Jag såg inte mycket av stan kan jag inte säga. Mest ett kontor, Sturup och en restaurang. Det var trevligt men lite väl mycket åka för ett möte. Jag träffade Ture en liten sväng på morgonen och sen ringde jag från Arlanda 18.50 och bad Jeppe hålla Ture vaken en timma extra. När jag kom innanför dörren fick jag den hårdaste kramen jag någonsin fått av Ture. Det var nästan så jag fällde en liten tår. Sen lekte vi lite och jag fick lägga honom. Det är lite jobbigt att få ihop livspusslet när man jobbar om man ska hålla på och resa så här så blir det ännu bökigare. Det går inte att sticka under stol med.

No comments: