Monday, September 12, 2011

Lördagen

Ture började dagen med att riva ut alla bunkar ur skåpet.
Ture, Leo och Tuva
Ture och Tuva fikar majskrok
Vi skulle egentligen åkt till Eskilstuna i helgen, jag och Ture. Men jag var tvungen att vara hemma i torsdags och i fredags och ta hand om Ture då J var sjuk. I fredags morse kände jag mig krasslig också så vi stannade hemma.

I lördags mådde jag lite bättre och beslutade att vi var tillräckligt friska för att besöka Tures kusin Elioths 1-års kalas i Blecktornsparken. Dom hade hyrt ett av husen där för endast 400 kr för en dag. Så himla bra upplägg. Det ska vi göra nästa år. Ture busade med sina kusiner och förstörde för alla stora barn genom att klättra uppåt i rutschelbanan. Elioth fick en bil och en Hammarbyhaklapp av oss. Mycket uppskattat.

På vägen hem såg Ture och jag Maria Montezami på Åhlens. Hon lanserade sitt nya läppstift. Sen gick vi hem och lagade Chili och kollade på Mia Skäringer show på SVT.

Bra tjej den där Skäringer!!

No comments: