Sunday, July 06, 2008

Min dag i bilder

Sicken fin dag det var igår. Toppen. Först blev det Tanto med AM. Sol, bad, promenad i Årstaviken.




Stop vid reaggecafet Tubbys för en "sockerfri" take away kaffe.




När jag kom hem kunde jag njöt konstatera att jag minsann blivit lite härligt brun. Swosh!




Ladies X 2 samt Jonas Walhström i radion.

Janice och AM kom hem till mig och vi gjorde lite härlig Ceviche och drack några dagens. Sen blev det Ljunggrens, Indigo, Riche och Berns.

Gurkan med en dagens.

En alldeles perfekt sommardag i Sveriges huvudstad; Estocolmo.

2 comments:

Blame it on the stones said...

sköönt! har läst ut ladies, sträckläste hela helgen. jag gillade.

Stora Morran said...

Me like too. Måste bara läsa i längre omgångar. Nu somnar jag abra på tvärbanan hela tiden.