Tuesday, April 02, 2013

Helgen i bilder som vanligt

Nåt hände med min stackars publicering så det jag trodde jag hade publicerat låg kvar här och smög. Det här var alltså förra helgen. Då var Ture lite krasslig så vi fick försöka hitta på grejer utan att träffa familj och vänner.

Ture och jag gick på bio på Bio Rio och såg filmen Djurvännerna. Mycket gullig. 


Efter bion så fikade vi på Copacabana med Elsa och Pappa som hade gått promenad under tiden.


När vi kom hem så la Elsa en plätt på huvudet och lekte fransos.


Och sen hoppade hon ner i sin Bil och rattade runt lite.


På söndagen gick jag på en härlig bokklubbsbrunch hemma hos Janice. Mycket trevligt och gott.


När jag kom hem drog vi till Liljeholmens centrum och shoppade lite. Ture tog sig en tur i helikoptern.


Efter all shopping orkade vi inte tänka på att laga mat så det blev en megastor Bim Bim Bap i food courten.


Elsa var glad.


Jeppe  hade köpt obscent mycket godis till jobbet. Han ville vara värst av alla konsulter. JAg tror han lyckades.

No comments: