Tuesday, January 29, 2013

JAnuari

Det är lätt att glömma bort att alla dessa dagar som kommer och går faktiskt är livet :-) Jag tänker mest att allt är ganska kämpigt just nu men det finns ju en massa roligt också som händer hela tiden. Det här är ett axplock av vad vi har gjort och vad som har hänt i Januari.

  • Varit på bröllop på nyår, det skedde ju faktiskt i januari i år några timmar
  • Jag och Jesper var på Brillo Taverna och åt en härlig middag
  • Baby fika med Klara och Frank
  • Ture var sjuk :-(
  • Jag lagade middag åt min pappas kompis Gösta i Mälarbaden. 14 pers 3 rätters!!!
  • Vi var på Tekniska museet med Edvin, Anna och Axel
  • Jag har spelat badminton 2 måndagar
  • Vi har grillat korv i Aspuddsparken 2 gånger i januari.
  • Varit ute och ätit middag på Elefantpojken med mina fantastiska vänner
  • Elsa var sjuk och vi fick gå till läkaren med henne 3 dagar för att inhalera
  • Jag har magnetröntgat mitt öra på Huddinge sjukhus
  • Vi var på Spårvagnsmuséet
  • Jesper har haft en vit månad. Ingen alkohol, inget kaffe, inget nikotin.
  • Vi har varit i Vinterviken och fikat 2 gånger i januari
  • Jag var på fest och drack bubbel
  • Jag har börjat övningsköra. 2 gånger med Jesper och 1 gång på körskola
  • Vi hade pepparkaksmiddag här i lördags för 8 vuxna, 5 barn och 1 hund. Jag och Sarah vann!!!
  • Tures farfar och Mika var här i söndags och sov över



No comments: