Friday, May 04, 2012

Buhu!

Asså jag tycker så himla synd om mig själv just i denna stund. Här sitter man med sin andra öroninfektion på 2, 5 månad. Bara förra veckan var jag jätteförkyld. Sen blev jag frisk till måndagen och nu idag blev jag sjuk igen. Snark! Jag måste ha jordens sämsta immunförsvar nu när jag är gravid och i kombination med Tures dagisbaciller så är jag chanslös. Jag var magsjuk 2 gånger på två veckor. Ganska orättvist om jag får säga det själv.

Jag längtar så till att ha en massa energi och fixa i vår lägenhet. Har jag inte foglossningar så är det nån sjukdom som härjar. Jag längtar tills detta elände får ett slut.

4 comments:

K said...

Jag lider med dig. Dagisbacillerna är inte att leka med alltså. Ibland känns det som det aldrig ska ta slut.. Hoppas det blir lite bättre nu när det är vår och snart sommar!

Stora Morran said...

Ja nån gång måste det väl ta slut...måste det inte det? Phew!

Rebecca said...

Fy fan, stackars dig. Hoppas det jämnar ut sig så att du t ex får en svinlätt förlossning och en bebis som bara sover... =)

Stora Morran said...

Ja hoppas det jämnar ut sig!