Saturday, November 26, 2011

Brunch!

Idag hade jag bokat brunch på Riche kl 14.00. Det var precis vad jag behövde efter gårdagskvällen. Sen ville jag skämma bort Jeppe lite också som egentligen skulle ha följt med igår kväll till Fotografiska och Ture skulle ha sovit över hos sin faster men så blev Ture förkyld och då kändes det inte så roligt att han skulle sova borta. Så Jeppe erbjöd sig att stanna hemma med Ture eftersom jag skulle på kickout först.

Ture var med också så klart. Han började med att äta sig igenom brödkorgen för att sen gå över till fruktpuré och några russin. Vi har en rackarnas tur att tigern går att muta med mat. Har han lite goda grejer att äta så sitter han nöjt i nån timma eller så. Jag åt Eggs Benedictine och Jeppe tog Steak Sandwich. Madeleines ex Jonas Bergström kom in och försökte få bord men han fick nobben.

Efter Riche tog vi en liten shoppingtur och sen köpte vi lite mat på NK. Nu jäser vi i soffan efter en härlig biffsallad och Så mycket bättre.

No comments: