Monday, January 11, 2010

Thailand here we come....

Jag och Janice spelade en stenhård badmintonmatch ikväll. Hon berättade om deras härliga Thailandsresa. Om värmen, havet, maten, alla behandlingar hon hade gjort, hur billigt allt var och pricken över i:et var att A hade friat till henne på julafton. Nästa år blir det bröllop. Dom ska ha kebab på sitt bröllop, det har dom alltid sagt.

Hon var brun som en pepparkaka och jag hade samma färg som en manet. Jag sprang hem till Jeppe och sa att nästa år är vi två som bokar resa till Thailand. 2 månader minst. Jag orkar ingen mer kyla och mörker. Det här knäcker mig.

Jeppe fick blommor av mig idag. Killar kan också få blommor.

3 comments:

Caroline said...

Great minds think alike! :) Jag tänkte precis det samma imorse när jag gick till jobbet - nästa år är det vi( jag & vackre mannen) som åker till Thailand!

Sofia said...

Åh jag är här nu! Det är varmt o skönt men det var inte det du ville bli påmind om va?

Anonymous said...

Då kanske Jeppen friar tänkte du då? :)