Sunday, January 31, 2010

Tack för alla gratulationer!

Ja nu blir det här en gravidblogg som bara kommer att behandla krämpor och spyor. Närå, vore trist. Jag har faktiskt mått ganska bra dom här första månaderna. Det är jag mycket tacksam för.

Det här var inte riktigt planerat av mig och Jeppe. Det liksom bara blev så. Vi hade planerat att ta ett år för oss själva och bara göra roliga grejer och sen kanske försöka föröka oss till hösten 2010. Men naturen ville annorlunda. Vi är ändå glada att det gick så lätt för oss.

En av mina bästa kompisar, Tette, är också gravid. Hon ligger 2 månader före mig. Hon ska föda i Juni. Min kusin i Tranås ska föda 3 veckor innan mig. Och Jeppes styvbror ska ha barn 2 veckor efter oss. Så vår lilla Ture kommer att ha många kompisar redan from birth.

Ja den här bloggen har varit med om en del....

No comments: