Friday, December 25, 2009

Ho ho ho


Då har redan julafton kommit och gått. Jag och Jeppe åkte hit till Eskilstuna i tisdagskväll redan. I onsdags gick vi på stan och fikade med Carro och K. Vi åt en klassisk "Kakas pasta" på Kaka. Gott! På julafton firade vi "lilla julafton" på mitt flickrum med risgrynsgröt och skinmacka. Jag fick ett fint smycke från Cornelia Webb av Jeppe. Han fick lite kläder av mig. Sen åkte Jeppe till Mariefred och firade med sin familj. Jag har varit kvar här med min familj. Wilma sa innan julafton:

"I år vill jag att farfar ska gå ut och köpa tidningen så att Pappa får träffa tomten också"

Tyvärr missade pappa tomten i år igen. Han satt tydligen på toaletten på övervåningen hela tiden. Attans också. Jag fick i alla fall spikmatta, squashracket, underställ, globalkniv, presentkort, bodybutter från bodyshop, mascara och bidrag till skidbyxor. Sen fick jag en spännande påse från min mamma med afrikanska livsmedel i.

Ikväll åker vi hem till Stockholm igen. Imorgon bär det av till Sälen. En hel fin veckas skidåkning samt nyårsfirande ligger framför oss.

Härligt!

1 comment:

Sofia said...

God jul morran och tack för att bloggar trots uselt kommenterande. Men vi finns här, det vet du!