Saturday, November 07, 2009

hemmadag

Idag är jag lite trött. Efter jobbet igår blev det en timmes intensiv squash. Jag piskade Jeppe fett hårt typ. Eller jag vann sista setet i alla fall. Jag drog på AW på nya Peoplekontoret på Bergsundsstrand. Där bjöds det på öl och vin samt pingis. Tette och jag förlorade en match. Förlåt Tette det var mitt fel. Jag tar på mig den förlusten. Jag var kass. Hål i racket.

S var sugen på utgång och frågade mig en gång i minuten om vi inte skulle dra vidare snart. Till slut gav jag med mig och vi mötte upp Jeppe på Reisen och tog ett litet glas inann det bar vidare till Riche. Det var smockfullt som vanligt. Efter några varv gav vi upp och åkte hem.

Idag är det en lugn hemmadag förutom en liten tur på Kungsholmen för tapetshopping och lunch på vurma.

1 comment:

Anonymous said...

no hard feelings.. vi var faktiskt två i det här:)
/tette