Tuesday, January 01, 2019

2018

Var inget bra år för mig. Jag trodde allt skulle lösa sig när jag köpte en lägenhet och kunde flytta tillbaka till Aspudden. Så blev det verkligen inte. De här dårarna som bor över mig har verkligen tagit knäcken på mig. Så jobbigt. Samt att jag köpte en rutten bil där allt är paj och jag blev så jäkla grundlurad av bilfirman. Så jobbigt att inte kunna någonting själv om bilar. Man är helt utelämnad.

Sen blir det så att det känns som att allting bara går åt fanders. Så fort något går fel så tänker jag "jahopp" det var ju så klart så att gymmet jag har signat upp mig på inte har någon bastu.

Men om jag ska försöka fokusera på grejer som varit bra:

Jag började jobba med Emelie - lärde mig nåt helt nytt, fick väldigt mycket bekräftelse av henne och en helt annan stabilitet i min ekonomi.

Jag började dejta på ett annat sätt och fick ett självförtroende i det. Att jag faktiskt funkar på marknaden.

Satte ihop min livs först IKEA soffa, säng, byrå och bord.

Sommaren var ju ändå väldigt trevlig med all värme

Har haft många roliga utekvällar som slutat galet. Roligt att man faktiskt kan ha det i denna ålder.

Barnen har blivit större och mer självständiga och vi har blivit tajtare i vår treenighet.

Jag har blivit mer utåtriktad och därmed fått mycket kontakt med människor. Roligt!

Jag tycker att jag får ganska mycket bekräftelse från andra människor.


No comments: