Wednesday, December 05, 2012

Sjukstuga

Ture har varit sjuk sen i söndags nu. Hög feber och riktigt krasslig på alla vis. Är liten och ynklig vill helst bara sitta i knät hos sin mamma.Det gör det hela mycket svårt att ta hand om två barn. Jag är helt färdig på kvällen.

Förut när han har varit sjuk och hemma har han ändå varit okej pigg så vi har kunnat gå ut lite och så men nu när det är -15 grader och Ture gråter för minsta lilla så är det inte läge alls. Han har nästan ingen aptit. Vill bara dricka vatten. Jag hoppas verkligen att han är feberfri imorgon för annars måste vi gå till läkaren med honom och jag orkar inte bara vara inne mera och bli nyst i ansiktet.

Jag har ändå spelat badminton på kvällen i måndags när Jesper kom hem och idag åkte jag en sväng till Liljeholmen för att få lite distans till sjukstugan. Det var mycket mysigt att få shoppa lite själv. Det behövde jag.

No comments: