Sunday, December 16, 2012

Äntligen...

Kom vi hem Elsa och jag. På onsdag ansågs Elsa vara hyggligt frisk och vi fick lämna SÖS. Det var en obeskrivlig lättnad. Det kändes som vi muckade från fängelset. Johan Persson och Martin Schibbye det var Elsa och jag.

Vi tog en taxi hem och jag åt testerna från en boeuf som jag hade lagat i helgen. Den var det bästa jag ätit sen jag åt den sist. Maten på sjukhuset var inte att leka med. Som förälder fick man köpa fryslådor som dom mikrade åt en. Jag började gråta när jag åt en kalops en dag. Det var så sorgligt alltihopa. Till boeufen såg jag det sidta avsnittet av Downton Abbey. Jag var i himlen. Jag var så tacksam över att min lilla flicka var frisk, att vi fick vara hemma med Jesper och Ture, att vi kunde äta vad vi ville och gå ut när man vill. Lite tuffa tider nu minst sagt med alla äckliga sjukor.

No comments: